L’Ontinyent CF s’ha fet amb els servicis de José Antonio Soler, futbolista d’Atzeneta que la24519015811_1314329a0b_otemporada passada va estar a cavall del Benigànim i del Yeclano. El jugador comptarà així amb el seu segon exercici consecutiu a la Tercera Divisió després de passar pel CD Alcoyano i l’Eldense de Segona Divisió B.

José Antonio Soler Durà (Atzeneta, 7 de maig de 1995) és un jove atacant de banda dreta que va destacar en categories juvenils al club alcoià, on començà a estar present en la primera plantilla de Segona Divisió B. Després va fitxar pel CD Eldense, on va gaudir d’alguns minuts a la categoria de bronze incloent els partits de les eliminatòries per la permanència. Aquesta temporada la va iniciar a la UD Benigànim, on va disputar 19 partits, 17 d’ells com a titular. El seu rendiment va servir per a que el Yeclano Deportivo, del grup XIII de la Tercera Divisió, es fixara en ell. Amb els de Iecla ha estat prop de classificar-se per a la promoció d’ascens, de la qual els van separar un punt, sent una de les peces claus a base de titularitats.

Es tracta d’un jugador amb gran projecció, amb una important capacitat de desbordament i bones centrades que sap associar-se en la zona més perillosa del terreny de joc.